Eccellente reinigingstabletten
Vaak krijgen wij van klanten de vraag of wij ook een goedkoper alternatief hebben voor bijvoorbeeld hun Bosch, Siemens of Saeco reinigingstabletten die zij normaliter gebruiken. Jazeker! Wij hebben een aantal producten ontwikkeld onder de naam ‘Eccellente’. De producten zijn uitvoerig getest op verschillende merken espressomachines.
Naast de reinigingstabletten van ons huismerk Eccellente verkopen wij ook nog andere onderhoudsartikelen. Neem ook eens een kijkje bij de Eccellente onderhoudsproducten, Eccellente ontkalkingsproducten, waterfilters of de cappuccino reiniger van Eccellente.
Is het geschikt voor mijn machine?
De reinigingstabletten zijn voor bijna alle espresso- koffie machines geschikt, onder andere voor: Siemens, Bosch, Saeco, Miele en Sage. Wanneer uw merk koffieapparaat wel bij de geschikte merken staat en het tablet te groot is voor je machine, kun je het beste het tablet in tweeën breken zodat het reinigingstablet er wel goed in past. Het breken van het reinigingstablet heeft geen invloed op de reinigingskwaliteit.
Eccellente pakketten
In plaats van alleen de Eccellente Reinigingstabletten zijn er ook 2 verschillende onderhoudspakketten te koop. Het ene pakket is op basis van melkzuur, en daarmee geschikt voor o.a.: Philips Saeco. En het andere pakket op citroenzuurbasis is geschikt voor Siemens, Bosch, Krups en Miele. In het pakket zitten: 1x 10 reinigingstabletten, 4x een ontkalker, 1x siliconenvet (voor het smeren van alle bewegende interne onderdelen) en een melkslang. Door dit pakket te kopen bespaar je ongeveer een ruime €8,- t.o.v. losse producten!
Betaalmethodes
Bij Eccellente kun je op 8 verschillende manieren betalen via een beveiligde SSL verbinding. Je kan onder andere betalen met iDEAL, achteraf Betalen (1 dag extra levertijd), PayPal en Creditcard. De meeste klanten betalen bij ons via iDEAL, dit omdat het de gemakkelijkste manier van betalen is. Plaats je je order op zondag t/m maandag voor 23:59, dan krijg je het de volgende dag in huis!
Betalen mislukt of geweigerd?
Check dan eerst of het geld afgeschreven is. Is dit niet het geval? Dan kun je direct een nieuwe bestelling plaatsen.Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je binnen een uur nog geen bevestiging per e-mail gekregen? Neem dan contact op met de klantenservice. Samen komen wij er altijd uit!